mandag 19. april 2010

Lappekurs..

I helga var jeg på lappekurs med Gerd Villadsen som driver Syskrinet AS i Molde.
På lørdag brukte vi angelina og sydde oss fine toalettvesker, jeg skal bruke dette til mye annet også, men det kommer jeg tilbake til senere. I går sydde jeg løper til stuebordet, der fikke jeg litt tips om bruk av stoppefoten. Det viktigste av alt er all inspirasjonen jeg har fått i helga. Vi var 8 damer, jeg var den yngste, men det var ingen hindring. Vi hadde det kjempefint sammen, mye latter og glede :)


Når jeg tar meg en liten runde hjemme i dag, ser jeg at blomsterfrøene jeg sydde forrige uke, har så smått begynt å spire ;)
Selv om snøen har gitt hagen et hvitt teppe igjen, er jeg full av optimisme for våren. Det er så mye jeg har lyst til, og jeg har tro på at jeg skal få til mye i hagen i år!
Ønsker alle en flott dag....
Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥