fredag 9. april 2010

Helg igjen...

Da er det jammen helg igjen..
Ble en litt kort uke dette, siden det var røddag på mandag. I dag har jeg vaska litt hus, tatt imot en ny liten skapning på gården, også har jeg tatt frem å sett på skaugumsbegonia-knollene. De har begynt å spire, så nå tenkte jeg å ta dem frem å sette dem i lyset så de kan få begynne å vokse.
På onsdag begynte vi fellinga av lerketrærne vi har langs veien på eiendommen vår. Vi har en lerkeallé, men vil vi felle alle trærn, det blir så mye nåler og kvist å rydde etter dem. Det blir nok mye lysere her når vi får bort lerkene, blir litt godt det.

Her er bilde av lerkealléen, det blir mye å felle. Trær som skal selges til en lokal snekker, som lager kjøkkeninnredninger.


Her er de som felte treet, lovte dem å legge bildet på bloggen. Han til høyre er min 'handyman'.
Jeg har ellers meldt meg på lappekurs til neste helg, skal bli godt å tilbringe tid ved symaskina igjen, det blir ikke så mye tid ellers ser jeg. Det er så mye som må gjøres både ute og inne, vi har mange planer som skal settes ut i livet i løpet av sommeren. Det blir spennende å se hva vi får til.
Minner dere på giveaway jeg har gående fra forrige innlegg! Trekning på søndag 11.april. Det eneste dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på det forrige innlegget.
Ønsker alle en flott vårhelg! Nå skal jeg sette i jord knollene mine :)
Vårklem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥