fredag 16. april 2010

Starten på en hektisk helg...:)

Denne helga blir travel, så derfor har jeg nå satt meg ned med en god lunsj. Huset lukter nå friskt og rent av grønnsåpe med furunål, jeg har bakt deilige frokostbrød. Nå tar jeg meg god tid til lunsj og en liten bloggerunde. Lunsjen består som dere ser av nystekt frokostbrød og kaffe, og friske (tinte) bær med vaniljesaus til dessert, proppfull av antioksidanter! :) Sunt og vanvittig godt...

I helga skal jeg på lappekurs, det gleder jeg meg veldig til og det kommer bilder senere. Lørdagskvelden skal vi i 40-årsdag.
Ute snør det i dag, det passer meg dårlig for jeg er i et vårlig humør for tida. Sådde frø som skal bli sommerblomster i krukker, ampler og bedd til sommeren, Skaugumsbegonia-knollene spirer så bare det.. Jeg gleder meg så vanvittig til tida fremover...

Nå vil jeg benytte anledningen til å ønske alle som kommer innom meg en riktig god helg! Nyt helga... ;)

1 kommentarer:

Landsbyhagen...mitt jordbærsted sa...

Tusen takkk, jeg gleder meg....Tenk at jeg vant...Blir helt sikkert fornøyd....God helg...Jeg skal på Eidsøraskolen på Klassetreff i helga....Kirsti.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥