tirsdag 30. oktober 2012

Vinter for fullt!

Vinteren og kulda kom brått på i år gitt. Kan ikke huske at det har vært slik en kulde i oktober før jeg.
Her hos oss har vi hatt rundt 10 minus siden torsdag, jeg synes det er alt for tidlig med slik vinter enda :(
Dette er utsikten fra bakeriet mitt, hvor jeg står å kjevler dagen lang. Jeg har fått masse bestillinger og koser meg med å bake tynnlefser, tykklefser, potetkaker og potetlefser og flatbrød selvfølgelig :-)
Det er snart tid for julemarked og jeg har snart fyllt frysekapasiteten med lefser ol. nå er det tid for å lage lekre poser med sjokoladebiscotti og konfekt! Kosearbeid :-)
Gleder meg til å pynte "salgsboden" min med juleduk, tente lys og julegodt:-)

Ellers hadde jeg bursdag forrige uke, og ble behørig feiret av familien. Her er den lekre buketten jeg fikk av husbonden, sammen med et hjerte av hvitt gull

Ønsker alle en flott start på November måned, siste måneden før julemåneden! Oi hvor fort tida går, det er snart jul og jeg gleder meg vanvittig til julemarkeder, advent og kos sammen med jentene mine♥

Klem fra Åse


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥