torsdag 11. oktober 2012

Mosbøen Gård på Bondens Marked!

Endelig kan jeg komme med nytt angående gårdsbakeriet. I går var mattilsynet på besøk her, og godkjente kjøkkenet jeg baker på.
Jeg føler stor lettelse over at alle papirer nå er i orden og godkjent av mattilsynet.
Det er godt å vite at nå er vi ordentlig igang med gårdsbakeriet:-)


Nå ser jeg frem til lørdag, for da skal jeg og Ingrid på Bondens Marked på torget i Trondheim!!
Jeg har bakt masse flatbrød som skal selges, også skal jeg selge sveler og kaffe på min stand, det blir også servert smaksprøver av flatbrødet med rømme og spekepølse.

Håper de av dere som er i Trondheim besøker meg på min stand på lørdag 11-16!

Ønsker dere alle en riktig flott helg!
Det kommer oppdatering av lørdagen og bilder fra dagen på søndag:-)

klem fra Åse♥

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥