tirsdag 10. juli 2012

Feriestarten!

I siste innlegg skrev jeg at nå tar jeg ferie fra baking...hmm det ble ikke helt sånn.
Det har seg slik at jeg fikk en ganske stor bestilling fra Tingvollost, for de som ikke vet det, så er de verdensmester!! Wow og lille meg fikk bestilling fra dem til gårdsbutikken deres... ;-)
Jeg bakte flatbrød uten krydder som passer bra til ostene deres, og leverte ellers tykklefse, potetkaker og lomper.
Jeg fikk melding fra dem om at potetlefsene solgte de ut samme dag! :-)))

Her er en liten del av bestillingen

Midt i denne ordren hadde minstemor et uhell på trampolina og vi tilbragte en lang kveld på sykehuset før vi kom hjem med gips og krykker.
Legen var ikke sikker på om det var brudd eller ikke, så det ble gips for sikkerhets skyld.

I går var vi på sykehuset for sjekk av foten og heldigvis viser det seg at det "bare" var et kraftig overtråkk. Galt nok det, for hele hælen var blå og hoven. Men iallefall, gipsen er av og Marit er bare så fornøyd om dagen, for premien for at hun har vært så flink på krykker var hull i ørene:-)

Ellers holder jeg på med litt beising om dagen, innimellom alle andre gjøremål :-)
Det er i første omgang furupanelet i gangen som får seg et par strøk med hvitkalk, og det blir mye lysere! Dørkarmene og dørene skal bli hvite.

Foreløbig er vi hjemme i ferien, men vi skal ha oss en uke i august på tur, godt skal det bli :-)

Ha en flott tirsdag♥

Åse♥




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥