lørdag 14. juli 2012

Deilig morgenstund♥

Et liten stund for meg selv med kaffekopp og hjemmelagd knekkebrød, men jeg planlegger dagen.
Jeg holder nemlig fremdeles på med prosjekt gang.
Det går litt sent når jeg for det meste er alene hjemme på gården med barn og dyr, og samtidig pusser opp, i tillegg til dette sylter jordbær. (Det gjorde jeg i går)
Har selve trappeoppgangen igjen + andre strøk oppe på loftgangen. Og der skal jeg plukke frem en gammel vaskerstol og et vaskesett, som skal være det første en ser når en kommer opp trappa, lekkert blir det :-)
Kommer bilder når alt er på plass!



Et lite bilde til slutt av min vakre orkide som har utrolig mange knopper. Kommer helt sikkert et nytt bilde når den blomstrer for fullt:-)

Ha en strålende lørdag folkens♥

Åse♥

1 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Hei Åse! Så gøy at du baker flatbrød. Jeg har også prøvet meg på det noen ganger. Jeg lager dem litt mindre da, sånn at de går på en tallerken. Så bruker vi de til spekemat, supper og som "knekkebrød" med pålegg. Det er nydelig!!

Masse lykke til med dine prosjekter. Du får si fra om det blir bakerovn i kjelleren da ;O)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥