lørdag 7. januar 2012

En rolig lørdag.♥

En deilig og rolig lørdag har jeg hatt selv om jeg har fått gjort mye i mosbøheimen.
I går kveld satte jeg sammen en ny header til bloggen, jeg forandret litt på bloggnavnet også selv om dere ikke vil merke så mye til det.
Jeg og lilleprinsessa var på en liten shoppingrunde i formiddag for å handle litt for helga og kjøpe gave som hun skulle ha med i bursdagselskap.


Det ble noen primula med hjem, godt med litt "vårfriske" farger nå i svarteste vintertida:)
Tenkte jeg skulle vise dere det gamle kjøkkenbordet jeg har tatt inn fra stabburet, det har stått dere nede, med masse ting oppå, men når jeg fikk se det så tok det ikke lange stunda før det var kommet inn i varmen, hihi♥


Jeg bare digger det gamle bordet, det er så flott og slitt! Den velslitte bordplata tar nesten pusten fra meg, også er det en stor skuff midt under bordet som rommer mye rart:)
Tenk på alt som har vært gjort og alle samtalene som har vært rundt dette bordet, i gamle dager var på kjøkkenet folket oppholdt seg.
Det jeg er på utkikk etter nå, er en gammel slagbenk til å ha ved veggen. Jeg har en slagbenk, men den er litt for lang.
Ellers har je vært en liten tur i skogen vår i lia bak huset å sett på Dagmar's herjinger, ille å se ja.
Men soppskogen min har greid seg bra, ingen skader i det området så jeg satser på mange flotte turer i skogen til høsten også. Deilig å gå rundt i granskogen og kjenne lukta av skog og sopp, mmmm deilig.

Med dette siste mimrebildet etter høstens siste sopptur, ønsker jeg dere alle en riktig god helg♥
Her i huset blir det biff med bakt potet og salat til lørdagskos♥

Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥