søndag 27. februar 2011

VM-helg

Det ble ei travel helg på meg, men jeg liker at ting skjer.
I går var jeg på "jobb" for TINE. Jeg sitter i styret i produsentlaget i Sunndal, og er Tine ambassadør, så igår sto jeg sammen med lederen i produsentlaget og demonstrerte serien YT i forbindelse med VM.
Vi hadde fått YT mellommåltid med smak av bringebær/tranebær og banan/pasjonsfrukt også hadde vi restitusjonsdrikk med smak av sjokolade og banan/jordbær. Mange var bortom bordet og smakte på det vi hadde og tilby:)
Produktene er veldig god og inneholder mye karbohydrater og lite fett. Anbefales både til voksne og barn, et godt alternativ til å sende med i barnehagen istedet for yoghurt:) Litt reklame der!
Info om produktene finnes på Tines nettsider





Igår kveld kunne jeg slappe av sammen med familien, spise deilig entrecotê med godt tilbehør og god drikke♥
I dag fikk jeg sove frempå litt, ah så deilig det var:) Lenge mellom hver gang det skjer, hihi!
Dagen i dag har jeg vasket stoffet til påskeduken jeg skal igang med og samtidig fått unna litt annet husarbeid, godt å være ajour så jeg kan få sy litt i morgen:)

Ønsker alle som er innom en flott søndag♥
Klem fra

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥