onsdag 2. februar 2011

Februar - mye å se frem til♥

Ny måned og mye å se frem til! Endelig - etter 3 måneder kommer sola tilbake til dalen vi bor i. Tidlig neste uke er sola tilbake, da skal jeg ha solfest:) Nå savner jeg virkelig sola! Når sola kommer er det et tegn på at vi går lysere tider i møte, at våren snart kommer og snøen forsvinner! Det er ikke det at jeg ikke liker vinteren, for det gjør jeg, men nå lengter jeg etter våren:-)

Nå drømmer jeg om våren og liljekonvallen som vokser nede på elvekanten, og som dufter så godt når jeg plukker den inn. Gleder meg til å kjenne duften av vår og sommer og forskjellige blomster♥ LYKKE

I går var jeg på folkemøte, for i denne lille bygda vår er det en negativ trend og den må vi snu! I høst la butikken ned, og mange hus står tomme store deler av året. Mange av husene som er solgt de siste årene, brukes til fritidsboliger. Det blir jo ikke unger på skolen av det. Vi trenger at folk flytter tilbake etter endt skolegang, vi trenger tilflytting av barnefamilier. Denne vakre bygda vår er for levende til at den bare skal dø ut! Vi går nok en spennende tid i møte og jeg håper folk står sammen om dette!
I dag er det hjemmedag for prinsessa i huset, så vi får finne på noe i dag. Kanskje jeg skal begynne å rydde på syrommet så symaskina kommer frem i dagen igjen:) har jo noen ufoer liggende på vent.
Har endelig fått overtalt mannen til å være med på proskjekt: OPPUSSING STUE . Det ubehandlede furupanelet skal nå behandles med faxelut. Veggene blir helt grå-hvit, skal bli deilig å få en lys stue! Må nok vente til det blir litt mildere i været, men det blir snart:)
Ønsker alle en flott dag♥



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥