søndag 12. september 2010

Multelikør anno 2010

Da er Mosbøens Multelikør kommet på flasker og karaffel, klar til å gis bort å nytes til høytid og spesielle begivenheter!

Jeg synes det er morsomt gi bort hjemmelaget likør, og sette frem på kaffebordet i jula.. Dette året har jeg også lagd etiketter på de flaskene som skal gis bort, synes det tar seg flott ut.
Vi har hatt en flott og rolig helg. I går var jeg oppi lia å plukket tyttebær, fikk vel med meg ca. 2 kg, så jeg skal oppi et par turer til. I dag har vi vært i 3-årsdag, koselig å treffe gode venner :-)
Ønsker alle en god uke!
Klem fra Åse

2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥

Kjempe flik du er da!
Så fint med etikettane på flaskene:)
Heldige dei som får ei slik gåve av deg;)

Bloggen din er så koseleg♥

Kjekt at du vil vere med på give awayen min:)

God onsdag:)

Klem frå Astrid♥

lisje astrid's husblogg sa...

God kvelden♥

Tuse takk for slike fine ord frå deg:)

♥ lagar eg ved å halde nede Alt knappen samtidig med 3 tasten på høgre sida av tastaturet.
Dei andre tala inneheld andre teikn..

God fredagskveld♥

Klem frå Astrid:)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥