fredag 10. september 2010

Helg...

Ja så er det helg igjen. Synes tida går så fort at ukene flyter nesten sammen.. Jeg har begynt å jobbe utenfor gården igjen, Anders har jobbet mye overtid, så da blir bloggen nedprioritert for jentene trenger også hjelp og omsorg.
Jeg trives egentlig veldig godt for tida. Når jeg er på jobb, føler jeg at jeg leverlivet annerledes, med folk rundt meg og sosialt i pausene.
I dag har jeg fridag, så jeg har vært på kafetur med ei venninne. Var innom Kammerset og kjøpte meg en fin lampe jeg fant der, til en bra pris.

Forrige onsdag bakte vi, Marit og jeg, hadde det virkelig koselig :)
Ønsker alle en flott helg :)

1 kommentarer:

Mona sa...

Skjønner godt at du prioriterer jentene når du har fri. Tiden går så fort og vips så er de store og ikke så avhenging av deg lenger. Hyggelig med kakebaking. Ha en super helg.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥