fredag 8. januar 2010

Fredag!







Ja ja, så er det fredag igjen. Kjærkommen for meg som er opp 05.15 hver morgen hverdagene. Nå har jeg vasket og ryddet til helga, huset er bortimot strøkent og all julepynt og juleblomster er bort, bare en asalea igjen :) I går fikk jeg varer jeg hadde bestilt hos Desiree's nettbutikk, lurer på hvilken kombinasjon jeg skal velge, spisebordet trenger sårt en ny løper nå. Liker kombinasjonen svart/hvit og rød. Tenkte å bruke svart og hvit, også applikere på små hjerter, så dette hos Anne Grethes quilteblog!


Nå har jeg vasket og strøket stoffet, så nå må jeg bare bestemme meg hvordan løperen skal være. :) Ellers er det kaldt her, men jeg var ute og tok bilde av gården. Mitt paradis, dette er en plass jeg trives på, det er jo så vakkert nå når det ligger snødekt og krystallkaldt! Ønsker dere alle der ute en riktig god og kreativ helg!

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Det er bra å kunne ha en plan!
Og jeg syns du er kommet langt i din!
Ha ei fin helg!

Mona sa...

Fine stoffer. Ha en strålende helg.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥