fredag 15. januar 2010

Fredag - det er helg :)

Fredag, og helg igjen..
Synes dagene etter nyttår har gått fort jeg. Året 2010 har startet veldig bra, det er lenge siden jeg har vært så tilfreds som nå. Jeg får gjort så mye av det jeg planlegger. Nå har jeg enda et prosjekt ferdig, har laget 2 kuvertbrikker til en venninne til bursdagen hennes. Jeg kjøpte en pose kaffe til, hun ble kjempeglad for brikkene.
Neste prosjekt er også under planlegging, skal sy en løper til sofabordet i finstua. Det ankommer ny salong der i morgen, og da trengs det noe nytt på bordet også.
Har fått rydda opp i masse rot jeg hadde i skap der ute, for jeg måtte flytte om på endel til de nye møblene, og nå har jeg fått system, bilde kommer senere. :)
Idag kom boka knas som jeg bestilte på nyåret. Det var på bloggen til den gode feen jeg så boka, hun hadde lagd det fine pepperkakehuset til jul, jeg var ikke sen om å bestille boka så jeg ikke glemte hva den het. I helga skal vi kose oss med å gå på ski, se korslaget på tv og det blir nok kos i den nye sofaen med et glass rødvin eller to. :)

1 kommentarer:

Grethe sa...

Kjempe fine brikker. Ha en fin søndag :0)

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥