tirsdag 8. desember 2009

Jula kommer nærmere og nærmere...




I dag har jeg virkelig stått på, jeg har begynt quiltinga på kjøkkensettet, bakt peppernøtter og bordstabelbakkels. For første gang har jeg fått til peppernøtter slik de skal være, namnam..


Nå ser jeg enden på kjøkkensettet også, dere er sikkert veldig lei av å høre om det, men jeg har så mye å gjøre på gården at det blir i korte stunder av gangen jeg kan sitte med det. Gården skal ordnes til jul, det er mange hus som skal ha sitt preg av jul. Men jeg koser meg med pynting og ordning, vi skal følge de faste juletradisjonene på gården. Håper på snø så jeg kan vise dere gården i skumring og med julelys, er så fin så! :)


Vi har også kokt fløtekarameller, og pakket fint inn (det er de 2 store jentenes jobb) ;)


Ha en fin dag videre!


Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥