søndag 6. desember 2009

2. søndag i advent!


I dag er det 2. søndag i advent og vi er godt i gang med juleforberedelsene. Jeg holder på med kjøkkensettet så fort jeg får tid til det, og bare så det er sagt; jeg såg feilen på duken så fort jeg hadde lagt ut innlegget!! Det er nå rettet opp :) Det ble tidlig juleferie på meg i år, jeg jobber som selvstendig og siden mange firmaer har brukt opp budsjettene sine nå, så satser jeg på å starte på igjen på nyåret. Derfor har jeg nå tid til å få gjort mye jeg ikke hadde fått tid til ellers :)

Når jentene er trygt plassert i barnehage og skole, setter jeg meg ned med kaffe og ser gjennom bloggene, henter inspirasjon!! og setter igang med mitt, innimellom litt husarbeid og litt baking :)

Ha en flott søndag :)

Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥