torsdag 20. oktober 2011

Nyydelige oreocupcakes♥

I dag har jeg virkelig vært effektiv. Vi skal til Trondheim i helga og reiser tidlig i morgen. Så derfor har jeg tatt helgevasken i dag, i tillegg har jeg bakt brød og horn. Det er kjekt å ha i frysern.
I dag når jentene dro på skolen, lovte jeg å lage cupcakes til de kom hjem.
Jeg gikk innpå nettsiden til Passion 4 baking og bestemte meg tilslutt for å lage oreocupcakes, det angrer jeg IKKE på!

De er bare himmelsk god:) Jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke, og har vel aldri fått til så luftige cupcakes før...:)

I helga skal vi på litt shopping, bl.a. på Ikea å se på Ektorp sofa. Jeg håper vi kommer med masse godsaker, har den lange lista... litt julegaver har jeg også tenkt å kjøpe.
Vi skal overnatte hos gode venner av oss, og jeg regner med at det blir masse god mat og drikke iblandet latter og god prat♥
Ønsker alle som er innom en riktig flott høsthelg!
Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥