fredag 19. november 2010

Alt er klart..

Ja, da er vi klare til prinsessebursdag her i morgen. Vi har drevet å pusset opp prinsesserommet i  det siste, og i kveld ble det ferdig til innflytting. I morgen tidlig flytter Marit inn på det "nye" rommet sitt♥
I kveld har jeg bakt og ordnet til prinsessebursdag. I morgen kommer det 11 små gjester til prinsessebursdag, mest prinsesser men også et par prinser:) Vi gleder oss til å feire 4-årsdagen på ordentlig. Selve dagen var på tirsdag, da kom besteforeldre og en "filletante". Veldig koselig , og storinnrykk i morgen.
Jeg har bakt en konfektkake (for den som har gluten-allergi), en oreo dream cake og en rom-kake, som skal få et flott kakebilde på! Bilder kommer.
Denne arbeidsuka ble avsluttet i flott vintervær. Siden jeg jobber utendørs i allslags vær, innebærer det mye bålbrenning på vinterstid. i dag var siste arbeidsdag dette budsjettåret for en av oppdragsgiverne, så vi kjøpte oss kake.

Se så koselig vi har det. Jeg trives veldig godt, selv om det er flest menn. Vi har et godt og avslappet miljø, masse interessante samtaler og mye latter.
Her et lite glimt av kakestykket mitt, på en nylagd asjett, hehe :)

Da sier jeg god natt♥ jeg er tilbake i morgen med bilder fra prinsessebursdagen!

Klem fra Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥