onsdag 13. oktober 2010

Tur♥

Idag har vi bestilt oss weekendtur til Stockholm 3-5 desember. Jeg gleder meg til å komme på storbyweekend sammen med Anders, det er så sjelden vi har tid bare til hverandre. Denne helga er bare for oss♥ Vi skal nyte fritid sammen, nyte tid bare oss to - bare være kjærester♥

Bildet har jeg lånt fra nettet, siden jeg ikke har bilder selv enda, hihi
Det blir tid til shopping, restaurantbesøk, og en tur ut i byens natteliv (littegrann)..
Hvis det er noen der ute som har tips om steder i byen vi bør besøke (bortsett fra Gamla Stan), så tar jeg gjerne imot tips ;)
Ellers er det ikke så mye nytt her hos meg. Det går i jobbing, lekser og kjøring til og fra aktiviteter. Sist lørdag sydde jeg nesten ferdig en ny løper til advent/jul, den blir lekker :) bilder kommer når jeg blir ferdig!
Idag har jeg fri og var hjemme med Marit, vi dro rett og slett på kaffe/skravle-besøk ;) vi har kost oss!!
Ønsker alle en flott onsdagskveld ;)

Klem fra Åse

1 kommentarer:

Camilla sa...

Hei hei.

Jeg kan sikkert hjelpe deg med bloggen... fint om du sender meg en mail på bamsemums83@yahoo.no med hvilke ønsker du har for bloggen. Gjerne med innloggingsinfo, så kan jeg raskere få det ordnet.

Klemmer fra meg.

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥