lørdag 6. februar 2010

Lørdagskos

Ja, så er det helg. Dagene flyr for tiden. Stuen er ferdig malt, men siden jeg ikke har fått kjøpt meg nye gardiner enda, så kommer det bilde fra stuen senere. Selv er vi veldig fornøyd med resultatet, de gamle skapene kommer frem på en halt annen måte og sofaen vi kjøpte kommer til sin rett. Skal ha nye gardiner og et nytt teppe på gulvet, begge deler lyse. Ellers så har det kommet blomster med litt farge i vinduene, det er godt og jeg kjenner hvor mye jeg gleder meg til våren.. I dag har vi bakt deilige skoleboller og boller med sjokolade, så vi har det med en god kopp caffe mocca, kan ikke tenke meg bedre lørdagskos *smil*
Jeg kan ikke noe for det, men nå for tiden synes jeg livet er herlig! Nyttårsforsettet mitt var å se alt med positive øyne, det føler jeg at jeg gjør, og det er nok derfor livet føles så godt!

Nå gleder jeg meg til vi kan dra på setra igjen, nyte fredfulle timer innimellom alt som foregår på gården om sommeren.Vi har planer om å gå innover dit på ski i vinterferien. Tnk å komme dit og fyre i ovnen, fylle den kalde hytta med varme igjen, koke kaffe og kakao og  kose oss med medbrakt niste :)
Vil benytte anledningen til å takke Guttemamma for hjelpen med å lage ny header til bloggen, har lekt meg litt, men kommer til å prøve igjen! Tusen takk for hjelpen Guttemamma!
Nå ønsker jeg alle en strålende helg :)

Klem fra Åse

1 kommentarer:

Mona sa...

Jeg skjønner at du lengter til setra når du har lagt ut et så flott bilde. Vi er nok mange nå som lengter mot vår. Tenk å kunne sette opp døra og kjenne lukta av vår og varmen fra sola. Dere får ha en fin tur på setra i vinterferien. Det blir nok kos det også kan jeg tenke meg. Ha en fortsatt fin lørdag. Mona

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥