søndag 29. november 2009

Advent!




Tida flyr fort, det er sikkert! Nå har vi pynta hus og stabbur til advent, og det er ikke lenge før hele gården er julepynta. Det er en stund siden sist innlegg, men det betyr ikke at jeg ikke er inne på bloggene jeg følger med på.. Jeg har kommet igang med syinga igjen. Først sydde jeg nye gardiner til kontoret vårt, deretter begynte jeg med kjøkkensettet min mor skal få. Er nesten ferdig med duken, dette går lett :) Koser meg de øyeblikkene jeg får sitte ved symaskina, men med 3 unger og mange aktiviteter og gård og husvask, har døgnet for lite timer. Jeg ønsker alle en flott 1. søndag i advent og en koslig tid fremover. Vi må huske på å kose oss og nyte tida litt, ikke bare stresse med alt som skal ordnes til jul!




Klem Åse

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥