Det er blitt noen dager siden siste innlegg. Dette pga av gården og slått, men også sykdom i nær familie. Min svigermor er blitt syk og innlagt på sykehus i dag. Det tas masse prøver, men legene finner liksom ikke noe. Det snakkes om slag og drypp i lungene, mange teorier.

Jeg får liksom ikke ro nok til å la tanken sveve på syrommet disse dagene, håper bare det går fremover nå, så blir det vel.


Forrige helg hadde vevstua vår 15års jubileum, det ble et vellykket arrangement. Mange som kom å kikket på både åkle, duker, løpere og skinntrykk og litt lappesøm.


Her er bildet av kurven min med prinsessekake i, den ble godt mottatt!

Jeg lover å komme sterkere tilbake med kreative lapper!

God helg til alle som er innom bloggen min!

2 kommentarer:

Grethe sa...

Hei igjen. Ja, når en bor og driver en gård er det sikkert mye som må gjøres. Alt til sin tid.
Takk for helgehilsen på bloggen din og god søndag til deg :0)

Timotei sa...

Håper det går bedre med din svigermor! Det er så leit når alt er i det uvisse, klart det er vanskelig å konsentrere seg om søm og blogging da.
Så forseggjort og fint du har pakket inn prinsessekaken. Tenker den smakte godt!

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på alle koselig kommentarer♥